site du réseau Frantiq
Image from Google Jackets
Normal view MARC view
Zooarchaeology / Elizabeth J. Reitz and Elizabeth S. Wing
Ouvrage
Appartient aux collections: Cambridge manuals in archaeology
Publication: Cambridge : Cambridge University Press, 1999 Description: 1 vol. (XIX-455 p.) : ill. ; 25 cmCollection : Cambridge manuals in archaeologyISBN: 0521485290 ; 0521480698.Langue: Anglais Auteur principal: Reitz, Elizabeth J., 1946-.... Co-auteur: Wing, Elizabeth S., 19..-.... Mots libres: conservation -- paléontologie des invertébrés . Item type: Ouvrage
Holdings
Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Aix-en-Provence : LAMPEA – Bibliothèque de Préhistoire Paléontologie [REI-12170] (Browse shelf(Opens below)) Available ESEP16955
Bordeaux (Pessac) : PACEA - De la Préhistoire à l’Actuel PACEA PAL 86C-24 (Browse shelf(Opens below)) Available PACB3569
Glux-en-Glenne : Bibracte - Centre archéologique européen EZ 36 (Browse shelf(Opens below)) Exclu du prêt cae4649
Lyon : MOM - Bibliothèque de la Maison de l'Orient et de la Méditerranée Libre accès PHG CC79.5.A5. R4 1999 (Browse shelf(Opens below)) Available 083048
Montpellier : ASM - Archéologie des Sociétés Méditerranéennes Libre accès 12-78 (Browse shelf(Opens below)) Available 1100000001802
Nanterre : MSH Mondes - Bibliothèque d’archéologie et des sciences de l’Antiquité A.000/164 REIT (Browse shelf(Opens below)) Available
Nice : CEPAM - Cultures et Environnements. Préhistoire, Antiquité, Moyen Âge 930.103 3 REI ; 943/REI (Browse shelf(Opens below)) Available
Paris : Histoire naturelle de l'Homme préhistorique - Bibliothèque de l'IPH CAD 128 Q/2 (Browse shelf(Opens below)) Available
Paris : Trajectoires - Bibliothèque Libre accès U MAN ZOO (Browse shelf(Opens below)) Available TRA1859
Rennes : SRA Bretagne et CReAAH CNRS CNRS/ENV-ZOO-09 (Browse shelf(Opens below)) Available Salle 2 AREN-CNRS-000901
Toulouse : TRACES AZ 97 (Browse shelf(Opens below)) Available

rééditions 2000, 2001, ...

Bibliogr. p. 389-437. Index

There are no comments on this title.

to post a comment.